Com molts altres nens que més tard es van fer pallassos, el petit Adam somiava provocar somriures. Va tenir un oncle que va ser pallasso i ell, embadalit, escoltava les històries del circ que el seu familiar li explicava. 'Ser pallasso' era, doncs, una cosa molt normal en la imaginació d'un adolescent que va créixer enamorant de la pista.
La comicitat de Kuchler sorgeix de la barreja d'elements del clàssic humor de pista, de la dansa còmica, dels malabars, dels jocs de mans ... sempre amb la participació activa del públic. El seu personatge, entre mim, excèntric i pallasso, beu directament de Chaplin, Langdong, David Larible, David Shiner o Avner. De fet, Adam pertany a una nova generació de còmics nord-americans que, influït pel treball d'artistes com Peter Shub, Cesar Aedos, René Bazinet o l'esmentat Shiner, ha fet aflorar artistes actuals com Mr Robb, Kirk Marsh o Bob Torres.
Artista polifacètic, el seu personatge, nen crescut amb tocs d'elegància anglesa, ens proposa un ampli repertori de 'represes' (breus gags) idonis per intercalar amb humor les atraccions circenses.
Aquest nord-americà esbojarrat ha passejat el seu personatge per Japó (Kinoshita Circus, 2001-02) i pel centre i nord d'Amèrica (Ringling Bros Barnum & Bailey, Estats Units, Canadà i Mèxic, 1995-99; Barnum s Kaliedoscape, 2000; i Bindlestiff Family Circus, 2003-09).
Font:Infocirco
www.infocirco.com
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada